Inconstienta? Poate.

Eu zic asa, daca ar f i sa crap peste o luna, n’as vrea sa stiu asta.Asta ar fi motivul pentru care nu ma duc sa fac analize. De ce’as alege sa’mi traiesc ultima luna din viata terorizat de gandul ca la finalul ei ultima cucoana care ma fute e aia cu coasa? Boala te transforma, in ochii celorlalti raman ultimile imagini cu tine, ultimile amintiri. De ce’as vedea pe langa mine oameni care ma compatimesc? Mi’ar fi dor de aia care’mi vor pielea’n bat.Da, ma duc sa’mi fac o carie, sa’mi controlez o data la 20 de ani colesterolul sau sa vad daca nu cumva am scame in sange insa, de la asta pana la a’mi da existenta peste cap pentru ca unui doctor i’a dat cu virgula la faptul ca venele mele sunt mai groase e cale lunga tata. In plus, cu o moarte fiecare suntem datori, asta nu putem evita. Ce putem evita in schimb? Chemarea ei mai devreme, daca nu te gandesti la ea, moartea nu’si aminteste de tine. O conduita decenta din toate punctele de vedere nu te scuteste de’o moarte posibil extrem de tampita. Daca un cretin da cu masina peste tine nu stiu cat de relevant mai e faptul ca toata viata ai avut grija de conditia ta fizica. Eu vreau sa mor din motive de bere, saorma si tutun, e simplu.

Comenteaza acum cat nu's atent

