Intretin un PUSCARIAS, deci exist.

Sa va spun, sa nu va spun. Nu va mai spun ca iar s’aude…Ba va spun, nu ma pot abtine. Am eu in cap o prostie.m’am interesat zilele trecute cam cati puscariasi avem in Romania, condamnati pentru diverse abateri de la conduita morala a acestei minunate tari. Am inteles ca’s vreo 25 de mii. Bun, la un calcul simplu, daca inmultesc suma asta cu cativa euro pe zi pe care’i suporta contribuabilul pentru mancare, inca vreo cativa euroi pentru diverse forme de utilitati, logistica, salariile spagarilor aia care’i pazesc se strang cati bani? Or fi vreo 40-50? Asta raportat la un singur detinut, pe zi. Cati s’ar strange intr’o luna? Un an? 10??? Totul (si) din banii mei, bani din care’i platesc mancarea, cablul tv si “specializarea” unuia care nu a muncit o zi in viata lui. E corect? Nici eu nu cred ca e corect. Acum, daca din astia (aproximativ) 25 de mii am izola noi 20 de mii si i’am pune la munca? Sa mai sape ei un canal, sa faca autostrazi, sa sape santuri… La ocna de sare, te miri pe unde. N’ar fi mai elegant sa si merite mancarea pe care o baga in ei? Ce pastele ma’si atat cablu tv, magazine in incinta inchisorii, conturi… Ce’i ma asta? Puscaria e sanatoriu mai nou? Vlad Tepes a stat legat in lanturi prin beciuri ani intregi, mai vreti exemple? Sunt o gramada. Acum puscariasul care’a violat’o pe fii’mea are drepturi? futu’va muma’n cur cu drepturile voastre cu tot, sa vina unu sa va omoare copilul si discutam dupa aia despre disponibilitatea de’al tine pe banii tai in puscarie. Fura banii unui amarat care si’a rupt oasele o luna p’un salariu de cacat si se duce la puscarie, caldurica, papica, se uita la televizor, joaca fotbal. Sunt eu nebun? Am pretentii absurde? Sau voi, astia cu drepturile omului sunteti retardati? Un batran care moare de foame in casa n’are drepturi? Puscaria inseamna reeducare ma, trebuie sa te inspaimante doar gandul c’ai putea ajunge acolo din nou.Puscaria nu e locul ala unde te duci intentionat cand vine iarna ca n’ai pe unde sta. Intelegeti?

4 Comments to “Intretin un PUSCARIAS, deci exist.”

  1. Nu am timp si nici nervi sa zic ce-mi vine :(.Asta ca sa stii ca te urmaresc…constiincios :).
    Din pacate ne_am intors cu kuru la Ievropa si am scos legea cu condamnarea la moarte,asta o deplinge multa lume.
    La referendumul respectiv am zis sa ramina,dar minati de spiritul de fronda,romanii au sarit in sus ca nuuuu…Acum n-au decit sa plinga aia…
    Promit sa scriu un articol #pesurse(#insider), despre viata “amarîtilor” de prin puscariile romanesti..Da’atunci te rog sa zici ceva….orice :),despre ce-oi scrie,da?

  2. Sincer, nu spun ca gresesti dar nu acolo sunt banii tarii
    Nu de aia sutem noi cei mai saraci din UE ci fiindca am fosr furati de partidele mafiote care ne au condus
    Daca nu s-ar da banii la puscariasi oricum n are veni LA TIE si tot la EI

    –Cu drag, Felicia
    goodgamefelicia [.] word press [.] com

Comenteaza acum cat nu's atent

