Lume multa, oameni putini

Am zis mereu, nimeni nu poate fi condamnat pentru slabiciunile lui. Nimeni nu are de ce sa te arate cu degetul pentru ca in anumite momente ai facut o alegere, cu asta tu trebuie sa traiesti. Ne mai apuca uneori pe la nervii capului o dorinta greu de stapanit de’ai rupe spatele unei anumite persoane. Apoi realizezi, iti dai seama ca nu merita efortul, nu’l merita pentru ca ti’ar fi extrem de greu sa’i gasesti o eventuala ramasita a coloanei vertebrale, asta in primul rand.In al doilea rand nu poti condamna o molusca din asta care s’ar plia si pe un arac din vie daca acesta(aracul adica) ar baga’o in seama. Doar d’aia e molusca nu? Sa fie cat tomberonu si sa se muleze pe ceva… In fine, cum am spus, cand caracterul deja ti’e mai dizgratios decat felul in care arati devine deja chiar scuzabil. Zic asa, daca o persoana stie despre mine chestii absolut josnice, chestii care m’ar catapulta in topul ipocriziei, al prostului gust si’al unei atitudini absolut jegoase, mai ales cand imaginea pe care o proiectez e una de inger divin cacat de rai direct printre oameni, ar fi normal pe undeva sa am o atitudine refractara fata de omul ala, sa’l evit si sa fiu maxim frustrat de simpla lui aparitie. Conditia umana e depasita deci prin excelenta cand apare in peisaj cate o fiinta din asta gelatinoasa pe care reusesc s’o influientez, s’o fac sa dispara de langa persoana respectiva.Cam de cacat faza, nimeni n’ar trebui sa accepte chestii gen “suntem prieteni doar daca renunti sa te mai bagi in seama cu ala/aia” , adica ori cu mine, ori cu el… Insa, cum am zis, nimeni nu poate fi condamnat pentru alegerile lui. Toti ne nastem mici, unii nu reusesc sa creasca insa toata viata. Ia uite ce intelepciune am scos, as putea cu succes sa atarn si eu pe langa vreo fundatie din asta plina ochi de oameni luminati, poeti sau filozofi… He he… Jeguri nevertebrate

4 Comments to “Lume multa, oameni putini”

  1. Deci,coloana vertebrala unde incepe si unde se termina? Incepe cu #like si se termina cu #unlike?
    In copilarie am trecut prin :”daca-mi esti prieten,nu vorbesti cu ala..”
    Ca adult am descoperit coloana de limbric…cu mirare ?!!

  2. mai e si categoria de oameni, care odata ce s-au vazut cu bani, uita de unde au plecat, vechii prieteni nu mai pot fi prieteni, pentru ca sunt prea saraci sa-i mai bage in seama…

Comenteaza acum cat nu's atent

