Adrian Nastase. O parere decenta…Cred

Si’am sa’mi trag un glont in cap, si’am sa’mi fac o gaura, si’o sa vad lumea prin ea… Ghinionul a fost ca i’a zburat pistolul si’a ramas cu glontele in mana. Trecand peste aspectul tragic al episodului ma intriga maxim comedia extrem de slaba la care am asistat. Vad un om asociat cu ideea de forta ¬†incercand sa’si gaureasca teasta la prima cumpana mai adevarata. Ideea de suicid a generat in timp multe controverse, un reputat ginecolog d’asta de capete spunea la un moment dat: Sunt 2 feluri de sinucigasi, cei care vor sa atraga atentia asupra unui aspect,episod sau dupa caz, sa distraga atentia de la diverse, si cei care reusesc sa se sinucida. Adica cei care vor cu adevarat ca prin suicid sa’si rezolve problemele. In capul domnului fost prim ministru nu stiu ce’a fost, pot intui insa ce’a urmarit, ideea de victimizare, de’a fi asociat intr’un fel sau altul cu o persoana care merita mila in ideea prezumtiei de nevinovatie nu prea mai tine. Nu cand esti haituit de’o hiena ca Basescu. In fine, calculul e simplu, n’am inghitit “regia” oferita, a fost prost facuta. Asta dovedeste ca la modul subtil Nastase, Ponta si cam toti lacheii educati de Iliescu nu prea au sfetnici buni, nu care sa aiba capapacitatea de’a lucra la subtilitati, ma rog, nu la fel de buni ca aia pe care intr’un fel sau altu’i are presedintele Basescu. Banuiala mea e ca asta e doar inceputul, o urma Iliescu? Deja gasca putopalmistului asa de Ponta umbla ca o gaina fara cap, singurul care avea “oua” deja e scos din joc. Devine interesant… Parerea mea e ca Basescu i’a sodomizat pur si simplu, golaneste asa.

Comenteaza acum cat nu's atent

