Visul unei nopti de vara…Nikita

Poate sa’ti transforme in cosmar a doua zi, ma rog, conditia e sa fii mai slab de inger. Nu stiu cum sa va spun, mi’e si rusine… Eu sunt mai slab de inger, probabil d’aia ce’am visat aseara m’a timorat la emotia capului, sa va zic. Aseara, in vis am fost violat, de grasa, oribiloasa si urata de Nikita, femeia cu suflet, pumn si mustati de barbat. A trebuit s’o satisfac in cele mai nebanuite moduri, s’o vad dezbracata, sa ma prefac ca’mi place… Totul sub amenintare, sa fim bine intelesi. Simplu fapt c’a trebuit sa sarut pe una cu  niste mustati mai mari decat ale mele, cu un cur cat curu calului lu’ Mihai Viteazu a fost absolut traumatizant. Nu stiu cum am sa’mi revin. De acum n’am sa ma mai apropii decat de femei atat de slabe incat si bikinii sa stea bufanti pe ele, sa dea vantu cu ele de pereti daca adie mai tare. N’am sa ma mai apropii de grase d’alea de fac un cacat mai mare decat curu prin care iese daca le apuca pantecaraia. Am zis. Cred ca m’au ajuns blestemele graselor…

2 Comments to “Visul unei nopti de vara…Nikita”

  1. chiair ai visat….sau erai la limita dintr e vis si realitate-))

Comenteaza acum cat nu's atent

