Connect-R. Eu vara nu dorm(jura’te)

Recunosc, n’am ascultat melodia. Nu stiu daca sa’mi fie rusine sau nu, dar asta’i adevarul. Bine, nu dormi, asta am inteles, da ce faci? Intreb pentru ca neascultand melodia, nu stiu ce mesaj transmite, nu’s tocmai compatibil cu cocalarii astia manelisti gen Connect-R sau cu celalalt Adrian Minune al cantaciosilor autohtoni, Alex Velea parca (uit mereu cum il cheama).Ala bre, ala care arata ca un cercopithecus(adica maimuta ba Velea) ratacit cativa ani intr’o sala de forta. Musculosi si cu niste capatani de zici ca i’a batut unu cu usa de la lift numa’n tample ei canta, amandoi… Ma rog, s’agita pe’o scena si se strang de coaie(nici la asta nu vad sensul), ma rog. Ziceam de Connect-R, desi nu’s curios ce face el vara, trebuie sa recunosc c’ar fi interesant de aflat, sunt insa curios de urmatorul aspect: Tonalitatea, influenta vocii sau ce cacat mai faci tu acolo, sunt importate din Brazilia ceva? Sau e doar un accent ursaresc, cocalaresc, linguraresc sau ce dracu natii de tigani mai sunt? Sau pur si simplu in functie de cat de tare te strangi de oua iese o onomatopee din aia la care tu’i spui melodie? Hmm…

4 Comments to “Connect-R. Eu vara nu dorm(jura’te)”

  1. Am cam ras, sa stii!!!

Comenteaza acum cat nu's atent

