Dragi prieteni dupa Facebook.

Voi, dragii si dragele mele sunteti muza mea, ma inspirati. Pentru asta nu pot decat sa va multumesc, va multumesc pentru pozele deosebite, floricele, pisicute sau catelusi, lacrimi, roua sau aurore boreale, munte, mare, valuri sau paduri. Toate astea imi fac ziua frumoasa, aduc in existenta mea o karma deosebita si ma fac sa cred ca viata e frumoasa. Va multumesc pentru textele pline de intelepciune, maxime sau cugetari, va multumesc pentru inspiratia de care dati dovada atunci cand le inserati in pozele mai sus amintite. Plecaciuni si pentru faptul ca desi le aveti si voi p’ale voastre, uneori sunteti atat de cretini incat uitam noi d’ale noastre si amuzandu’ne, totul pare mai frumos. Nu, nu am sa pun o poza frumoasa, nu am inspiratia voastra, nu am sa scriu o poezie si nici o pilda constructiva n’am sa va scriu. Am sa va spun doar ceva rupt din viata, ceva care sa va faca sa va ganditi ca sunt intr’adevar frumuseti si placeri pe lumea asta dincolo de ce e foarte evident si vizibil, ceva tabu pentru marea majoritate. Zic, deci. Exista pe lumea asta placere mai mare decat sa’ti vezi wc’ul propriu, in propria casa atunci cand o cacare criminala te’a lovit? Like & Share daca va place,da?

6 Comments to “Dragi prieteni dupa Facebook.”

  1. hahahahahahahaha, bestial

  2. sa speram ca nu cacarea:=)))))))))))))))))))))))))

  3. Lasa, draga, ca nu toti avem blog ca unii! Facem si noi ce putem, de! Si daca te inspira mai mult ce spuneai mai sus decat o floare sau un val, fiecare cum poate si …cat duce!Ataaaaaat, ca sa citam, ca tot ne place chestia asta, nu?!Unora….

Comenteaza acum cat nu's atent

