Sunt neam prost, deci pot.

Dupa revolutie ne’am castigat multe drepturi, am luptat care cum am stiut pentru ele. Unii au jefuit, altii si’au rezolvat rafuielile personale cu diversi indivizi la fel de indoielnici ca si teroristii in care victimile s’au transformat, sau eroi, dupa caz. Armata(biata de ea) a fost singura victima colaterala, asa’i sta bine unui razboi nu? Trebuie si’o victima nevinovata, nu? Ziceam de drepturi. Cum am mai spus cu alta ocazie, am castigat o mie de drepturi si nicio obligatie semnificativa, dreptul inalienabil de’a fi prostiti, prosti sau idioti devine deci prin felul in care alegem sa ne raportam consecintelor lui cel mai cunoscut si puternic dintre toate cele castigate. E adevarat, e dreptul tau sa fii si imbecil, si oligofren, curva proasta sau cocalar. Ti’ai castigat dreptul asta iar daca tu alegi sa fii catalogat astfel asta e, lumea trebuie sa’ti respecte alegerea. Partea proasta e ca unii deja abuzeaza de dreptul asta, si mai prost e ca sunt tot mai multi. Cand ma gandesc ca o natie intreaga ajunge sa fie catalogata asa datorita unor degenerati… Devine care v’a sa zica tragic. D’aia eu, ca cetatean care’si exprima dreptul la libera exprimare ma simt obligat sa afirm ceva si sa fac si’o precizare. Daca prin absurd v’as spune unora dintre voi ca v’as fute’n gura de impotenti intelectuali ce sunteti, nu inseamna ca trebuie sa va ganditi ca va si iubesc sau ca sexual ma atrageti, pur si simplu simt nevoia s’o fac, atata tot

Comenteaza acum cat nu's atent

