Cum poti pune Capra o Oaie.

Foarte multi ajung la mine pe blog gugalind, scrie omu ceva acolo si pac, ajunge pe v’un site sau blog. Nimic anormal, pana la urma d’aia se pun taguri.Nu?  Totusi cand zilnic iti intra cativa trantiti care cauta “sex cu animale” deja incepi sa’ti pui intrebari, sex cu animale? Cine dracu vrea asa ceva? Si totusi, sunt, multi chiar. Motiv pentru care am cautat si eu, am ajuns la urmatoarea concluzie, cei care cauta asa ceva sunt dezaxati si au multa rabdare. Pe langa faptul ca ceva scris de mine nu am gasit(nush cum dracu or fi gasit ei), am ramas perplex de ce’am gasit scris de altii… Sex cu un caine, sex cu o oaie sau capra, cu gaina, pisica sau vreo vrabie… Bai, nebunilor, sunt vreo 5 sau 6 femei pe cap de barbat in Romania, dementilor. Voi futeti animale? Cum poti pune capra o oaie? Nu e o situatie de conflict acolo? Poti face 69 c’o gaina? Sau cu un caine? Daca te musca de OO? Se cheama justitie divina sau castrare naturala? Eu stiu asa, daca un barbat face amor cu o femeie frumoasa are asa, un fel de mandrie, nush cum sa’i spun, se simte bine. Dupa ce’ai  futut o iapa(dupa cum spuneau unii) ce simti? Cica se indragostise… Doamne fereste. Si eu imi iubesc papagalu, nu’mi vine totusi sa’l sexuiesc. In fine, ma intrebam daca or avea si ei mandria aia de’a se fi iubit cu ceva placut si dorit de altii??? Numa nebuni, doamne iarta’ma.

Comenteaza acum cat nu's atent

