Scrisoare deschisa domnului Vasile Cepoi

In primul rand domnule Cepoi, arati ca un COI. N’am gasit alta rima. In alta ordine de idei, unu care are o uitatura de oligofren limbist, de curator rectal ca domnia voastra adica, nu putea veni cu o idee mai proasta. Sa iei romanului cam orice e clar, v’a intrat in instinct. Sa’i iei insa si ultimul produs care’i tine si de foame si de sete… E deja prea mult.DACA AS FI un cocalar fara educatie, un ignorant domnule Cepoi( sa ma lingi p’un coi) as zice cam asa : Esti un retardat care in cazul in care are ¬†familie nu trebuia sa ai voie sa te reproduci, daca totusi ai, deplang soarta de roman care’i s’asa vai de pula lui. Daca prin absurd ai copii,SI’S AI TAI, da’mi voie sa’ti spun ca le plang de mila. Cata muie’si vor lua din cauza ta, limbric ordinar ce esti, nu’si ia o curva de tractir in vreo 20 de ani de practica. Daca esti insurat iti zic altceva, nevasta’ta i’o frustrata care nu’si poate tine oligofrenu in frau pentru simplu motiv ca’i prea urata, deci, vacarule, berea te’ar ajuta s’o vezi mult mai frumoasa. Insa, asta ti’as zice doar daca as fi un cocalar si’un ignorant. Cum nu sunt asa ceva ma rezum strict la o singura fraza, si anume : Domnule Vasile Cepoi, eu, cetatean al acestei tari, platitor de taxe, impozite si cu drept de vot imi rezerv dreptul de’ami exercita dreptul la libera exprimare, si anume SA MA PUPI IN CUR BAI BOU IMPOTENT SI BAUTOR DE APA PLATA CE ESTI. Platita din banii mei fireste. Multa MUIE

4 Comments to “Scrisoare deschisa domnului Vasile Cepoi”

    • sa’mi suga pula si ma’sa, niciodata nu m’am luat de familia cuiva. daca insa a cacat asa un specimen retardat sa ma pupe si ma’sa in cur. vie sau moarta, mortii lor de retardati

  1. Usurel nene, ai luat limbaju’ de la haotik? :))

Comenteaza acum cat nu's atent

