Ce ne mai place.

Am sa incep totusi cu ce nu ne place. Pai, nu ne place munca, nu ne plac aia la care le place munca sau orice e legat de asta. Daca muncesti, cand mai ai timp sa faci si bani? Vorba evreului… In fine. Ce ne place? Ohooooo, ne place circul, scandalul, ne plac femeile dezbracate (eventual) paruindu’se pe strada pentru v’un papagal d’asta motat care apare la tv. Ne place sa citim despre popi poponari si dezaxati insa mergem la biserica si lingem icoane in speranta ca ne iarta Dumnezeu, ne place barfa? Ne placeee, o adoram. Adoram sa citim cum v’un cioroi a batjocorit o baba si i’a furat portofelul, ne place si visam 3 zile la cum i’am suci gatu si i’am rupe si mainile si picioarele pentru asta. Facem insa ceva daca vedem pe unu cu mana in buzunarul cuiva? Mnea, lumea de ce nu e atenta si pleaca cu atati bani la ea? Am copii acasa, ma taie dracu tiganii si oricum nici pentru mine n’ar sari nimeni. Nu? Ne place sa ne laudam cu cei pe care’i cunoastem, de parca daca’l cunosc pe jegul ala de Adrian Mutu imi creste mie cota. Ne placem sa blamam jegul dupa strazi chiar daca 10 metri mai in spate am tras un scuipat sau am aruncat pachetul gol de tigari (pentru care nu avem bani) pe jos, am mai facut si’o miuta cu el. Hehe…

Comenteaza acum cat nu's atent

