Iulia Albu, o gluma proasta deja.

Deja m’am plictisit de ea, de fapt nu m’am plicisit, ma irita si deja’mi e scarba de ea. Stiti? Genul ala de iritare, de pandalii care te apuca la simpla vedere a unui personaj antipatic si agasant. Zice ca Iulia Albu a comis’o din nou, a dat cu rochiticile unei colege (tot romanca de’a ei) de pamant… Trecand peste aspectul pe care unii il numesc colegialitate, solidaritate cu unu de’al tau, stau si ma intreb ca prostu’, o fi premeditata treaba? E atat de ahtiata de publicitate? Sau pur si simplu e idioata? Intrebarea capata un aspect retoric daca ma gandesc la istoricul ei. Ce ma mira insa e lipsa de reactie a papitoiului ala pe care presa’l numeste sotul Iuliei Albu, adica ma’ntelegeti, nu mai e Mihai Albu, e sotul Iuliei Albu. Incep sa’mi dau seama cine are coaie in familia aia, coaie ca minte… Inca astept momentul in care vreo demoazela o sa’i umble la plombe oleaca, pare ca si’o cauta, ca’i e dor de’o paruiala.

30 Comments to “Iulia Albu, o gluma proasta deja.”

  1. Adica ? Ar trebui sa ma implic in acest presupus scandal? De ce?

  2. Vrei sa ma jignesti in continuare, vad! OK! Iti doresc o zi buna in continuare si sper sa demonstrezi cat de macho esti, ducandu-te sa-ti bati nevasta si copii, ca nu cumva sa ti se spuna ca esti papitoi…

  3. Ma, mie mi-e mila de sotul Iuliei Albu… e om la locul lui, isi vede de treaba lui, de meseria lui… face lucruri frumoase… dar l-a incalicat Iulia, care nu stie cum sa se mai picteze pe fata si ce ifose de vedea sa-si mai dea… si daca ma gandesc bine, s-a afirmat pe spinarea bietului ei sot…

  4. ma, eu mor pe parvenitele astea care isi calca barbatii in picioare, dupa ce prind nitica coaja

  5. Iulia Albu din pacate depaseste limita bunului simt. Reactiile ei imprumuta din caracteristicile primatelor, cand vor sa atraga atentia fac zgomot, tipa, arunca crengi sau bolovani. Poate ne spune domnul Albu ce-o determina sa faca asta in primul rand, in a doilea poate ne spune cu cate modele a intrerupt colaborarea din cauza distinsei ” doamne”

  6. Barfe sunt multe, as fi curioasa ce raspunde domnul Albu 🙂

  7. Eu nu, stiu raspunsul, sunt curios daca Mihai Albu isi asuma ….diverse 🙂

  8. Cum sa ia atitudine Mihai Albu cand pana si Solcanu are o prezenta mai impunatoare si mai masculina decat el? Vrei sa-si ia bataitza? :))

  9. si eu am fost finuta ca m-am abtinut sa spun ce gandesc ( stii tu frozenideas ce am discutat in privat pe facebook) =))

  10. De v-am gresit cu ceva, va rog frumos sa ma iertati!

  11. Hmmm…
    Credeti-ma, chiar si pe mine ma plictiseste si irita acest circ, asa incat va inteleg perfect! :)))

  12. :))) este intrucatva amuzant… desi personajele au iz tragicomic… mai mult tragic…

  13. Acesta este comunicatul pe care l-am trimis DUPA aparitia “mega-ultra-scandalului” imaginar:

    Sunt siderata sa constat cum in continuare presa din Romania promoveaza personaje si situatii dincolo de limita penibilului si o face in cel mai josnic mod cu putinta. Asistam la o fanfaronada de cea mai joasa speta, in care personalitati inchipuite se perinda pe la redactiile diverselor publicatii, scriu comunicate de presa si trimit mesaje de amenintare, creind scandaluri inchipuite. La o luna dupa eveniment, asistam la dezvaluirile “incendiare” ale unor personaje comice, ajunse pe prima pagina doar prin prisma asocierii cu un nume care vinde. Se incearca din rasputeri crearea unui scandal de proportii, insa, din pacate pentru cei care care orchestreaza aceasta melodrama in repetitie, lucrurile nu sunt atat de simple.
    Avem 2 personaje isterice recidiviste, o “poveste” bine impachetata si, desigur, un personaj controversat. Este deja a doua oara cand acestia incearca un conflict public. Observati cine incepe conflictul. Cine apare pe la televizor aratand in cele mai mici detalii “rochiile pe care Iulia Albu a pus mana”. Hilar, nu?
    Inainte de a face precizarile necesare, va invederez faptul ca NU SUNT designer ci fashion editor. Aceasta precizare este esentiala intrucat intre cele 2 exista deosebiri fundamentale. In continuare, as prefera ca titlul de “creator de moda” sa nu mai fie atat de lesne atribuit. Penibilul situatiei este evident, de altfel…
    Asadar, NU AM DISTRUS, NU AM RUPT, NU AM ARUNCAT nicio rochie. AM MUTAT rochiile care ocupau spatiul stabilit prin schita si alocat brandului pe care il reprezentam. Desigur, NIMENI nu a considerat acest fapt o ofensa, desi mentionez ca TOATE ROCHIILE erau inghesuite unele in altele, asa incat am mutat si rochii apartinand unor designeri, care insa nu au considerat necesar sa isi exprime nemultumirea, cu atat mai mult cu cat AM RESPECTAT INTOCMAI schita initiala.
    ORICINE ar fi procedat la fel, in conditiile date, cu atat mai mult cu cat mai erau doar cateva ore pana la deschiderea oficiala a expozitiei, iar TOATE standurile trebuiau sa fie impecabile.
    Am preferat sa facem acest lucru in acel moment si nu cu 30 de minute inainte de deschidere, pentru ca cu totii reprezentam mai mult decat un brand, toti reprezentam intr-un fel Romania.
    Desigur, nu toti gandesc in acest fel. Enervat la culme pentru ca “ne-am permis” sa ii mutam rochiile, acest baiat a inceput sa urle si a provocat un scandal monstru in ciuda tonului calm al nostru si al celorlate doua(nu zeci!) persoane prezente. Am incercat sa ii explic logic de ce trebuie sa respecte schita agreata de catre TOTI reprezentantii si din fericire am reusit aplanarea “conflictului” inainte de deschiderea oficiala a targului indurand amenintari intr-un limbaj suburban si dezacordurile pe care acesta le facea repetat. Precizez ca doamna Olteanu NU A FOST PREZENTA IN DUBAI PE DURATA DESFASURARII EVENIMENTULUI, asa incat declaratia sa este irelevanta.
    Am considerat ca este sub demnitatea ORICAREI FIINTE UMANE sa se preteze la un asemenea dialog si am preferat sa nu mentionez acest incident, cunoscand apetenta acestor personaje pentru scandal.
    Regret faptul ca atat noi cat si designerii participanti sunt acum nevoiti sa treaca prin acest circ din cauza unor persoane incapabile de o promovare decenta.

    Mai mult, pentru aproape TOTI designerii participanti la acest eveniment a fost de bun augur, standurile Romaniei fiind printre cele mai apreciate.
    “Incidentul” a fost fabricat cu grija, si comunicat spre “absorbtie” pietei. Precizez ca NU AM INCASAT NICIUN BAN de la stat pentru participarea mea la acest targ.

    DORIN NEGRAU, designer expozant:”MA ASTEPTAM LA ASEMENEA “SCANDALURI FABRICATE”. NU SUNT SINGURUL CARE A VAZUT MESAJUL DE “BUNE INTENTII” TRIMIS DE FRATELE LAUREI OLTEANU IN CARE AMENINTA CA VA MERGE LA PRESA CU ANUMITE “INFORMATII.”
    “Targul a fost o experienta binevenita, mai ales ca a fost prima editie la care am participat cu brandul pe care il reprezint. A fost o surpriza placuta sa ma intalnesc cu Iulia, care din cate am inteles a fost invitata de catre un alt brand, in calitate de brand advisor. Consider ca declaratiile aparute sunt o dovada clara a neputintei unora de a realiza rezultatul scontat in urma acestui eveniment.”

    PRECIZARI NECESARE:
    Targul a fost organizat de catre Ministerul Economiei in colaborare cu CRPIS. Cheltuielile cu targul au fost partial suportate de CRPIS care a suportat 50% din costul unui singur bilet de avion per brand si 50$ pe noapte din costul cazarii care a fost de cel putin 3 ori mai mare per reprezentant.
    Restul cheltuielilor au fost suportate de catre brandurile participante.
    Precizez ca NU sunt asociat si NU detin actiuni la NICIUNA dintre firmele invitate.

    Cu stima,
    Fashion Editor Iulia Albu

    Keep up the good work! 🙂

    • Sa-nteleg Iulia ca toate povestile vis a vis de iesirile tale sunt simple baliverne? Nascociri ale unor oameni care vor publicitate pe spatele tau? Asta incerci sa spui? 🙂

  14. unele da, altele ba Dune_Girl, nimeni nu e perfect :))) nici chiar eu! :)))

Comenteaza acum cat nu's atent

