Restul? E un fel de laba.

Eu nu mai am de multa vreme asteptari de la oameni, oamenii sunt slabi si tampiti. Nu mai au de multa vreme nici cel mai elementar respect pentru cel de langa el, pentru ceva’ul ala la care cel de langa el tine. Fireste, nici eu nu fac asta, in insa la cateva …nici nu stiu cum sa le zic, principii, suna pompos si departe de adevar insa alta formulare mi’e lene sa caut. Blocajele mele in relatia cu cei de langa mine intervin cand  cuvantul spus cuiva, cel cu caracter intim ajunge la terta persoana(in cel mai fericit caz), sau mai rau, devine public prin incapacitatea unuia sau altuia de’a pastra ceva intim acolo unde trebuie, adica in intimitate. Gura lumii e mare, da mare, incapatoare chiar.Sa te apuci sa atragi atentia pentru asta, sa reprosezi… pierdere de vreme. Din punctul meu de vedere cand cineva te’a dezamagit din punctul asta de vedere il rogi sa n’o mai faca, nu prea dau eu a doua sansa de obicei, e un sistem defensiv care functioneaza beton insa, hai sa zicem, unele nu sunt atat de grave. Pot deveni, pentru simplu fapt ca te simti expus, ce’i al tau nu mai e doar al tau, e bun public. Eu tin foarte mult la ce’i al meu, asa putin si nesemnificativ cum e, e al meu si’asa trebuie sa ramana. Daca altii au alta parere… Sa zicem ca e alegerea lor, fiecare dintre noi trebuie sa ne asumam greselile. Citeam undeva, cand cineva face o prostie trebuie iertat, a gresit. Cand insa repeta si a doua oara aceeasi prostie deja nu a mai gresit, a ales sa faca asta. Cum spuneam, fiecare face cat si mai ales cum stie. Sau cum poate

Comenteaza acum cat nu's atent

