Pretul Po’Pula’ritatii

Aaaaaaaaam o’ntrebare. Persoana publica, celebritate de orice fel, cunoscuta, paracunoscuta sau paratraznet fiind. Daca intri pe un site de socializare, sa zicem facebook, pui de complezenta asa o intrebare sau afirmi ceva, mai iei pulsul fanilor oleaca, zic, la ce’ti foloseste daca sar imediat patru’j de mii de labagii agramati si obsedati cu texte gen “esti frumi, cmz, cmf, te stiu de acum 15 ani cand mi’ai cerut hartie ca te cacai pe tine cand erai la gratar”, la ce foloseste? Pui o poza cu o paine cumparata si poc, 50 de like, 800 de wow si 9000 de sfaturi cum ca painea aia nu’i buna, ia din aia, stiu ei mai bine care’i mai potrivita pentru tine. N’o fi frustrant pentru o persoana publica sa vada ca marea majoritate a celor care’i urmareste miscarile e formata din cocalari analfabeti si pocnitori d’astea mici de nici mararu pe razoru’ curului nu le’a dat? Care au insa cont pe facebook? La o astfel de manifestare am facut un numar insemnat de oameni labagii, mai putin pe unu, pe ala l’am facut si cocalar analfabet. Ma asteptam ca vedeta sa se ostracizeze, sa’mi atraga atentia ca pentru ea fanii sunt importanti etc etc, d’astea de da bine la auditor. Surpriza, like la coment… Nu mai inteleg nimic, am inteles de ce dupa aia toti imi dadeau dreptate insa :)), totusi… Nu suntem un pic cam cretini? Sau doar ne prindem prea greu, ori, poate am fost prea subtil? S’o intrebam pe Anda Adam zic.

Comenteaza acum cat nu's atent

