Acum Vs Atunci

Cand aveam 14 ani, am vrut sa am si eu o prietena .La 16 ani, mi-am realizat dorinta. Am avut o prietena, insa nu m-am simtit atras fizic de ea.Elev fiind, m-am imprietenit cu o femeie foarte senzuala, insa sensibila. La cea mai mica neintelegere, izbucnea in plans si ameninta ca se sinucide. Am inteles ca am nevoie de o femeie echilibrata, cu un caracter stabil.La 25 de ani, am cunoscut o astfel de femeie. Din pacate, ea era prea previzibila si m-am plictisit repede.La 28 de ani, am cunoscut o femeie foarte temperamentala. Vorbea mult si cu patos, sarea de la un subiect la altul si era cam certareata, de felul ei. Nu am reusit sa tin pasul cu ea.Am inteles ca am nevoie de o femeie inteligenta, cu caracter puternic, care stie ce vrea si stie cum sa-si realizeze dorintele.Am avut noroc si am gasit-o. Nu ne-am casatorit din pacate.Astazi, la aproape 40 de ani, caut femei frumoase si….cu tate mari.

6 Comments to “Acum Vs Atunci”

  1. In sfarsit incepi si tu sa stii ce trebuie sa cauti:)))))))))))) Te-ai maturizat!:))

  2. oare de ce toti se considera norocosi cand dau de o femeie inteligenta :))

  3. tu esti ca bula, cauti si esti vesnic nemultumit…ajungi la baston si ti le revizuiesti , si ti spui…din toate femeile pe care le am cunoscut nu mi a placut nici una..prost am fost ca n am ales macar curva…aia stia ce vrea =))))
    asa este cand inaintam in varsta..capatam intelepciune … la ce folos …tot singuri ramanem 😉

Comenteaza acum cat nu's atent

