Mihai Nesu

A trecut o zi in care am avut din nou ocazia sa fiu mandru ca sunt Roman. Sunt multe, in inconstienta mea mereu sunt mandru ca m’am nascut aici, imi place tara mea si mare majoritate din cei cu care e populata. Ieri am vazut insa cum stiu si strainii sa ne iubeasca, mii de inimi olandeze au batut pentru Mihaita al nostru. Desi imobilizat intr’un scaun cu rotile in urma acelui accident nefericit,  bichonelu nostru bataios a aratat ca se poate sa’ti depasesti conditia de persoana cu disabilitati. Ieri pe teren cu capu spart, catarandu’se pe adversari, astazi dintr’un scaun la fel de bataios lupta prin fundatia lui sa ajute alti oameni in situatia lui… Uneori superlativele sunt depasite, sa vezi oameni care nu se pot misca fiind mai activi decat cei care nu fac  altceva decat sa victimizeze… Parca te reduc ca fiinta, nu stiu de ce, parca ma simt mai mic. Ieri am petrecut undeva de ziua mea, Prietenul meu Tepes a venit de la Targoviste… Drum lung si foarte greu pentru cineva aflat in aceeasi situatie cu Mihaita Nesu, a vrut sa fie acolo si’a fost.Credeti’ma, nu e prima data… Cat de frumos ar fi ca ziarele sa nu mai puna pe prima pagina nimic din ce NU ne face bine? Poze cu reporterii dand o paine unui amarat in numele filantropiei, zambind cretin ca ultimul oligofren cand e fotografiat… Sa puna toti mana de la mana si sa promoveze Fundatia Mihai Nesu. Vreau prea multe…

Sa ne traiesti Mihaita, La multi Ani si sa te faci bine. Prefer sa te vad cu capu spart sarind in carca alora dar sanatos. Dumnezeu sa fie cu tine

Comenteaza acum cat nu's atent

