Unde suntem?

Ma intreb cum de’a uitat istoria de noi, cum de’am uitat cine suntem si mai ales cand am devenit asa. Multi spun ca ne’a schimbat Ceausescu, comunismul…  Vremurile. Intre timp am invatat sa cerem, am uitat sa oferim. Intre timp ne’am amestecat cu altii, am luat de la ei “aptitudinea” de’a ne rezuma la a fi simpli milogi, nevoiasi care nu mai au nimic din Decebal, din Traian, Burebista sau Stefan cel Mare… Acum e nevoie sa vina Becali sa dea la lopata, sa faca pe filantropu in numele crestinismului. Parca abia asteptam sa vina o nenorocire, asa mai capatam si noi o sticla de ulei, o punga de faina… Suntem nevoiasi, amarati, stam prin carciumi si ne plangem soarta. Acum vreo luna dadeam cu bordura in genunchii jandarmilor, acum ne bucuram la coltul de paine la care el renunta pentru noi, pentru ca suntem amarati si MERITAM sa fim ajutati. Ne’am negat prin atitudine istoria, am devenit patetici cu lamentarile noastre. Se poate mai rau? Da, s’a intamplat deja. Romanii de “atunci” au devenit romanii de acum

Asta spune tot

Comenteaza acum cat nu's atent

