Onanisti la agatat

Mai precis onanisti aflati in criza de popularitate. Aseara la o emisiune care frizeaza de obicei  grobianismul, Capatos’ubcultura si prostul gust am avut de ce ma scarbi.Concret? Trei ‘rumenien prodacts’ , trei vanjosi si indelung tampiti crai au iesit la agatat, nimic nou pana aici… S’au obisnuit baietii cu asta, da de ce tre sa vad eu cum un castrat intelectual cum e Mihai Mitoseru face panarama, caterinca ieftina de’o biata amarata? De ce tre’ sa’l vad eu pe sfertodoctu’ ala de Serghei Mizil cum se incanta cu primul amintit si cu inca un musculos cu fata de cur in a face misto de aceeasi amarata? Bine, corect, de ce n’am schimbat postu daca ma deranja. L’am schimbat da prea tarziu, deja ma apucase borala cand l’am vazut si pe realizatoru ala mic, chelios si cu capu cat banita ca rade ca vita.

E, intr’un final a venit si’o bagaboanta d’asta complet cretina care radea efectiv ca proasta, a executat printre balele labagiilor aia un striptiz, si’a aratat oleaca pasarica, tatili, gaurile de sub ele, s’a salutat protocolar cu alelalte doua bagaboante puse acolo sa ia ochiu publicului balitor si dusi au fost…

Cica, feriti’va nevestele, au iesit la agatat… Capatos o fi ascuns’o pe’a lui? O avea?Marlanilor.

Jos ACTA

 

2 Comments to “Onanisti la agatat”

  1. nu’i prost cine cere, ii prost cine da…in cazul asta cei care dau sunt privitorii unor astfel de emisiuni , ei platesc cu minute nepretuite din viata …

Comenteaza acum cat nu's atent

