No ACTA

Cel mai istet si mai elegant ar fi sa inteleaga toata lumea un aspect. ACTA exista de multa vreme, nu mai fiti naivi. Ca orice aparat de control insa, pentru a fi 100% eficient, mai ales la nivel global trebuie ca logistic sa beneficieze de un suport tehnic extrem de bine pus la punct.

Daca doar acum lumea intreaga a devenit prezenta la acest fenomen este strict pentru faptul ca ea (ACTA) intra deja in faza de testare. BETA parca’i spune. Credeti ca pana acum n’am fost controlati la oute? Mai ganditi’va, avem toti telefoane, carduri… Pana si’un banal Playstation functioneaza ca un emitator. ACTA e doar urmatorul pas spre globalizare, urmatorul e FUCHED UP

Jos ACTA

6 Comments to “No ACTA”

  1. Da ma dar pana acum nu-ti controla si confisca nimeni laptopul in aeroport. Sunt deja legi care sa protejeze drepturile de autor dar asta este defapt un sistem comunist ascuns in spatele unei cauze nobile (care deja exista). Este un pas mare spre privarea de libertate si intimitate.

  2. posibil ca in ‘faza BETA’ si reactia No ACTA sa faca parte din plan. ce nu te doboara , te face mai puternic šŸ™‚ )

  3. asssaaa deci?!! pai nu am inteles eu cum sta cu acta dar nu e chiar asa de grav. cat despre controlul in aeroport… de cand e chestia asta cu aeroportu? ca eu cand am fost nu am avut probleme cu laptopu in aeroport. si plus ca parca stiam ca am voie sa tin orice pt nu stiu cate ore… nu mai e valabila chestia asta? chiar as vrea sa vad cati romani care au acces la internet, nu au descarcat nimic, asa cum face “vecinu meu” ca eu nu am descarcat nimic niciodata de pe net, pe cuvantul meu de navigatoare

Comenteaza acum cat nu's atent

