Aplicatii

Mai, eu am ce am cu aplicatiile Feisbuciste. Dupa ce’am vazut cand o sa mor, ce masina mi se potriveste, ce vila mi se potriveste, ce piatra sunt, ce animal sunt ( de parca n’as sti )…  Juri ca “injinerii” aia le fac pentru copchii retarzi, pentru pitipoance grav avariate si indelung utilizate, pentru cocalari si imbecili.

Acu’ ce sa zic, nu spun ca 95% din Facebook nu e ocupat de asemenea specimene da totusi, mai sunt vericule si d’astia cu santuri din alea pe creier. Nu? Cum cacat sa mori lovit d’un fulg de nea? Cum de la toti li se potrivesc numa masini de care eu nici n’am auzit… Da de ce nu zic aia ca mori pen’ c’ai chicat in dubluvece, ca ti’a stat o sarma in gat sau ca te’a prins unu la nevasta’sa si te’a lasat in coaiele goale, legat d’un copac in padure la Baneasa…

Pai? Urmeaza (daca nu a fost) sa aflam in ce ne reincarnam da? Sa vezi acolo, numa leoparzi, fluturasi, iepurasi si alte minuni care daca nu’s pufoase sunt de orice alt mare angajament.

Intrebare Existentiala : De ce nu ne reincarnam de exemplu in limbrici, sconcsi, muste de cacat, moloz, moloz greu, peduke latze ( Sshlord stie ), furunculi, muci  sau ciori???

End

4 Comments to “Aplicatii”

  1. Cioară ești tu, da?

  2. esti sigur ca n-ai fost candva limbric? =))

Comenteaza acum cat nu's atent

