Arta de-a fi NAIV.. Cu gratie

Mereu alegerile pe care le facem vor fi puse sub semnul indoielii de ceilalti. Credintele tale? La fel! Toti cred ca te stiu de atat de multa vreme incat fara probleme pot gandi in locul tau. Pot fi TU, fara sa faca nici cel mai mic efort. Stiu exact cum trebuie sa faci, ce trebuie sa spui si mai ales ce trebuie sa simti. Nu e usor sa traiesti mai degraba stiind despre altul, decat stiind despre tine. Daca o sa intrebam acei oameni ce stiu despre ei, se va asterne linistea.
De-asta cred ca sunt un prost. Pentru ca intotdeauna am inteles nevoia de spatiu a cuiva. Am respectat asta cu atata sfintenie incat am ajuns si eu sa cred ca sunt un mare naiv. Am inteles si-am acceptat libertatea de-a trai dupa bunul plac…Am inteles-o atat de bine incat ma fluier singur.
Dar o sa mor cu convingerea ca LIBERTATEA ne defineste ca fiinte, Atunci cand renuntam insa la noi, la cine suntem, la ce are valoare de adevar in ochii nostri, cine naiba mai suntem??? Si-asa nu reprezentam aproape nimic pentru cei din jurul nostru…Sunt prea putini cei care se uita la noi si de la departare ne fac cadou un zambet “intelegator”.
Pentru Dumnezeu, devenim sclavi ai unei sorti stabilita de altii, hotarata de altcineva mult dupa ce ne-am nascut. Indiferent de cat de complexa ar fi lumea in care traim simplificam totul la nivel primar. Traim doar pentru a manca, a incerca sa ne impunem in fata altora cel putin la fel de speriati si de nedumeriti ca noi.. Toate astea  pentru ca am uitat cu desavarsire sa ne raportam in primul rand la propria fiinta. Facem din ce in ce mai des aceeasi greseala: “sa fiu ca ala, sa am ce are ala si sa pot ce poate ala…” Wrong!
Compromisul e pentru cei slabi, mereu spunem asta, nu suntem insa dispusi sa acceptam ca pretul acestei slabiciuni e insasi propria noastra groapa.
Welcome to my truth!
3 Comments to “Arta de-a fi NAIV.. Cu gratie”

  1. subscriu pana la un punct…cand este vorba de compromis nu mai sunt de acord cu tine…sunt fel si fel de compromisuri…uite, eu fac compromis pentru doi copii…intradevar ei sunt slabi in momentul de fata si trebuiesc sustinuti moral dar si material pentru ca lor, mai tarziu sa le fie bine, intotdeauna o mama face sacrificii si compromisuri … mama lui de compromis si de naivitate…eu sunt prima la naivitate:))

  2. Tu esti cel care defineste daca este sau nu naiv. Dar te poti schimba… problema este ca atunci cand te schimbi cei care cred despre tine ca esti naiv refuza sa creada asta… cel putin asta s-a intamplat in cazul meu. Au spus ca m-am schimbat dar au pus-o pe cu totul alte cauze decat ceea adevarata… adica am inceput sa realizez cu cine am de a face. Am gasit la un moment dat un citat care spunea ceva de genul ca este foarte interesant sa te intorci undeva unde nimic nu s-a schimbat ca sa iti dai seama cat te-ai schimbat tu. Poti citi acelasi articol scris de mine dand pe google arta de a fi naiv wordpress ca sa vezi si parerea mea 🙂 Multa bafta!

Comenteaza acum cat nu's atent

