Eu Cred

Eu cred. Cred ca nimeni nu poate stabili in timpul vietii daca e fericit. Mai cred banii nu o aduc, banii sunt facuti sa circule nu? De ce m-ar face fericit ceva care umbla din mana in mana? Ceva pentru care altii se cearta, se omoara.. De ce-as fi fericit inconjurat de femei frumoase sau de masini scumpe? De prieteni falsi?

Totul poate fi cumparat.

Eu cred ca fericirea poate fi trecuta la capitolul *praf in ochi* din viata. Singura ghiulea atarnata de picior care nu te lasa sa cresti ca fiinta, singura care te tine ancorat in superficial este fericirea…

Nu poti afirma ca esti fericit pentru simplu fapt ca nu ai cum sa-ti dai seama cand se intampla. Nu confundati starea de bine, satisfactia de moment cu fericirea

Parerea mea..

11 Comments to “Eu Cred”

  1. Tocmai pt ca fericirea este relativa, poate fi confundata cu orice šŸ™‚ Banii au ajuns sa ne faca fericiti…”ceva care umbla din mana in mana”… insa ceva-ul asta nu-si pierde valoarea, de asta ramanem ancorati in ideea ca banul ne poate face fericiti

  2. sa nu ma starnesc eu si sa te-ntreb daca tu stii sa te mai bucuri…?

  3. eu zic sa intrebam un copil despre fericire, pentru ca el traieste fericirea cu orice lucru marunt šŸ™‚

  4. intrebati-ma pe mine…..

  5. e greu sa fi fericit….dar nu imposibil….eu sunt fericit si cand primesc o imbratisare virtuala….sa nu mai zic cand sta blonda langa mine:))….cat despre bani….inclin sa i-ti dau dreptate nu i-ti trebuie foarte multii sa fi fericit….daca ai cap..doua maini si doua picioare si foarte important….sa fi sanatos….fericirea e garantata….si relativa….hai ca te-am bagat in ceata:))

    • nu e greu sa ma rataceasca cineva, sunt prin definitie un naiv =))
      ai dreptate, e usor sa crezi ca esti fericit, in realitate insa sunt multe altele care iti pot aduce starea de bine pe care o poti confunda cu fericirea

Comenteaza acum cat nu's atent

