Azi sunt un Hater

M’a facut mama HATER. Nu va ganditi, n’am fost mereu asa. Cand eram eu mai mic copii nu se jucau cu mine, gagici n’aveam ca deh… Atunci, ca sa nu ma dezvolt atrofiat emotional mamica mea mi’a cumparat Pc. Trai bai baiatule, internet prin Dial Up, Mirc si alte minuni. Toate astea pana intr’o zi cand bananaind ca bezmeticul ma trezesc ca am un fel de pagina personala, un blog adica.

E din momentul ala viata mea s’a schimbat radical, mai puneam un articol dintr’un ziar sau revista, mai auzeam la Tv o barfa, pe la vecina de la 3 alta si uite asa, zi de zi umpleam fituica aia cu aberatii. Timpul trece, azi pe blog intra o ametita, maine un ratacit si tot asa. Nu ma pricepeam la scris dar deja nu mai conta, ce behaiam eu era  litera de lege pentru cititorii mei. Eram un reper

Am ajuns mare, cunoscut. Am cititorii mei fideli nu ca aia care se gasesc sa fie  mai catolici ca Papa, sa comenteze sau mai rau, sa’si faca si ei blog. Pai ce ei sunt ca mine? Pai cand scriam eu pe blooog… Am eu ac de cojocu’  lor. Eu si cei care merita luati in seama ( nu toti panglicarii) i’am denumit HATERI, sa’i deosebim de cei seriosi care ne apreciaza, asa ne’am amuzat!!

…………………………………………………………………………………………………………

Azi sunt un Hater, realizez ca asa m’a facut mama. Nu va ganditi, n’am fost mereu asa… Spre deosebire de atunci insa, acum am ceva de spus.

Concluzia? Aplaudacii de alta data isi au acum contestatarii lor

 

4 Comments to “Azi sunt un Hater”

  1. Ai pastrat si blogul din copilarie? =)) … candva erai si poet futurist, poate mai incerci niste rime 🙂

  2. Toti am avut momentele noastre de “glorie” in blogging. Nu simti ceva schimbat, totusi? 🙂

Comenteaza acum cat nu's atent

