Un nou inceput

Snapshot_2012-12-23_011846Singurul lucru care ma inspaimanta mai mult decat prostia e plictiseala.
Deci.
Welcome to my truth.. Again

13 Comments to “Un nou inceput”

  1. Sa-l stapanesti sanatos bre! 🙂

  2. fara sa te plictisesti :)… hai ca mi-era dor sa te citesc 😉

  3. Felicitari si multa inspiratie sa ai !

  4. Bine te-am regasit 😉 ………

  5. Profit că nu eşti atent, să-ţi zic vreo două.
    Bănuiam eu că o vervă (şi o verba) ca a ta, nu este/sunt de ieri-alaltăieri. Ne-am cunoscut (în trecere doar) pe Sictireli (nu ştiu dacă-l mai ai; probabil că aici este o continuare). Deşi sunt la limita subzistenţei, încă “alerg” prin NET de colo-colo. Astăzi s-a întâmplat să trec pe aici şi să-ţi îngreunez [plăcerea pasiunii] cu două moderări … în plus.
    ~
    Cornelius, 🙂
    PS: “verba” este inexistent în DEX; eu l-am “extras” din contextul său tradiţional [Verba volant, scripta manent], deci este o banală generalizare de la uzualul CUVÂNT (cuvintele capătă noi înţelesuri doar în propoziţii şi fraze, dar şi în cadrul unui Context (al oricărui context). Cuvintele sunt “traduse” prin prisma celor (peste) 7 miliarde de utilizatori, existând – firesc – tot atâtea înţelesuri … de moment!!
    GATA! Am aburit-o prea mult … 🙂

Comenteaza acum cat nu's atent

